۱۳۹۱ دی ۱۳, چهارشنبه

رابطه از مقعد با همسر خود

رابطه از مقعد با همسر خود

 


عوارض رابطه از مقعد

سلام خانم دکتر. خسته نباشید.
دو تا سوال دارم.
اول اینکه یه دختر دارم. و نمیدونم اسم دستگاه تناسلی اش رو بهش چی بگم. بچه تر که بود و حرف زدن بلد نبود میگفتم اونجایی که ازش جیش میاد! اما واقعن اسمش چیه . خودم زنم و به ما وقتی بچه بودیم چیزی نمیگفتن. اما بچه های این زمان فرق میکنن. در ضمن دخترم 5 سالشه.
سوال دوم. من باسن کوچیکی دارم.صافه صافه. شنیدم که رابطه ی سکس از راه مقعد, باعث بزرگ شدن باسن میشه. آیا این درسته؟ و دیگه اینکه آیا رابطه ی مقعدی برای روده ضرر نداره؟ خودم فکر میکنم ممکنه بعد از چند وقت ممکنه کنترل مدفوع از بین بره و به قولی دچار نشتی بشیم. به همین دلیل تا به حال این رابطه رو تجربه نکردم.
ممنون که وقت میزارین و به سوالات ما جواب میدین.


سلام .هیچ پزشکی رابطه از مقعد را توصیه نمیکند اون هم به دلیل اینکه رضته های عصبی در نواحی مقعد وجود دارد و ممکن است در اثر رابطه از مقعد باعث صدمه زدن به این رشته های عصبی بشه ممکن است اسفنکتر که یک یک دریچه برای خالی سدن روده بزرگ میباشد و ارادیست ممکن است دچار آسیب شود و پیامد آن از کنترل خارج شدن این قسمت از دستتان است - در مورد فرزندتان میتونید کتاب های روانشناسی رفتار با کودکان را بخونید یا در اینترنت جستجو کنید حتما بدردتن میخوره اگه بخوام توضیح در این زمینه بدم باید یک مقاله کامل تهیه کنم که با وجود کمبود وقتم این امکان برام وجود نداره ولی اگر وقت کردم حتما براتون میگذارم

 

119,000 تومان
59,000 تومان
29,000 تومان
52,000 تومان
175,000 تومان
145,000 تومان
142,000 تومان
62,000 تومان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر