۱۳۹۱ آذر ۲۸, سه‌شنبه

اسپری های تاخیری

اسپری تاخیری ویاگرا اورجینال هولوگرام
آیا میدانید ۵۰% طلاق ها در ایران در اثر روابط ج ن س ی ناموفق است ؟
آیا میدانید اکثر مردها از انزال زودرس رنج میبرند ؟ شما چطور ؟
آیا میدانید ۶۵% از خانم ها در روابط ج ن س ی اصلا احساس خوبی ندارند ؟ همسر شما چطور ؟
راه حل مشکل شما ، نزد ماست !!!
اگر دوست دارید روابط طولانی تر و بدون ترس از ا.ن.ز.ا.ل زودرس داشته باشید تنها راه آن استفاده از ژلها و اسپری ها میباشد !!
اگر دوست دارید روابط طولانی تر و بدون ترس از ا.ن.ز.ا.ل زودرس داشته باشید تنها راه آن استفاده از اسپری تاخیری ویاگرا است !!
انزال زود رس چیست؟
ا.نـ.ز.ا.ل زودرس بـه انـزالی غیر قابل کنترل گفته می شود که قـبـل از نـزدیـکـی و انـجـام رابطه ج ن س ی و یا مدت زمان بسـیـار کـمـی پـس از آن بـا میزان تحریک کم و خلاف میل فـرد انـجـام گیـرد.
درمان انزال زودرس :
در هیچ جای دنیا تا کنون درمان ۱۰۰% قطعی برای این موضوع پیدا نشده است (به دلیل وجود دلایل مختلف) و فقط داروها ، اسپری ها ، قرص ها و…. برای جلوگیری مقطعی (و سریع) از انزال زودرس موجود است. یکی از دلایل زود انزالی به مشغلات فکری ، پرکاری ، سیگار و مواد مخدر مربوط میشود که مهمترین عامل در اکثر افراد بین ۱۸ تا ۴۰ سال به دلیل ضعیف بودن ماهیچه PC میباشد که به راحتی قابل درمان است. برای درمان این نوع انزال زودرس تنها کافیست این ماهیچه را با دستگاه پرواکستندر یا جلک رولر تقویت کنید و از اثرات شگرف آنها بهره مند شوید(درصد تضمین ۹۸%).
ایـن مسئـلـه مـی تـواند بـاعث نارضایتی جـ ن س ـی در هـر دو طــرف شـده و اضـطـراب نـاشـی از ایـن مشـکـل را بیشـتـر کنـد. انـزال زودرس یکی از متداول ترین نـارسایی های ج ن س ی در مردان می باشد و ممکن است برای هر مردی در بعضی مراحل زندگی رخ دهد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر